Interviewserie: Serenity Kids' Toddler Formula
Velkommen til vores interviewserie om Serenity Kids' Toddler Formula. Vores eksperter vil diskutere fordelene ved denne formel, og hvordan den kan hjælpe dit barns udvikling. Serenity Kids' Toddler Formula er en komplet, afbalanceret ernæringsformel, der er designet specielt til småbørn. Den indeholder essentielle næringsstoffer, der understøtter vækst og udvikling, herunder jern, calcium og D-vitamin. Formlen er let at fordøje og er skånsom mod maven, hvilket gør den ideel til småbørn, der lige er begyndt at spise fast føde. Det er også hypoallergen og indeholder ingen kunstige smagsstoffer, farver eller sødestoffer. Vi håber, at du finder denne serie informativ og hjælpsom til at vælge den rigtige formel til dit barn. Tak fordi du så med!
Opdateret den 4. august 2022 18 minut læst
Oversigt
I dette interview snakker vi om alle tingSerenity Kids Toddler Formula.
(Brug vores kodeMHCfor 15 % rabat på førstegangsordrer også!)
I betragtning af den nuværende tilbagekaldelse af modermælkserstatning og mangelkrisen er det vigtigere end nogensinde før at holde modermælksproducenter ansvarlige for at producere næring af højeste kvalitet til vores små.
Grundlæggerne Joe og Serenity Carr er begge forældre og iværksættere på en mission om at skabe den højeste kvalitet, næringstætte babymad og formel.
Deres småbørnsmælk kan være en passende og sikker mulighed for din babe. (Sørg altid for at tjekke med din børnelæge, før du ændrer formel.)


Lyt med for at lære, hvorfor deres formel er overlegen i forhold til meget af det, der i øjeblikket er ude på markedet, og hvilke skridt de tager for at sikre, at abonnenter kan fortsætte med at bestille uden frygt for lagerproblemer.
Du lærer også at genkende, hvilke ingredienser du skal undgå i modermælkserstatning og hvorfor.
Hvis du gerne vil se vores første interview med Joe og Serenity for at finde ud af mere om deres andre babymadprodukter besøg her .
Højdepunkter
- 1:05– Hvorfor SK Formula blev lavet til babyer, ikke kun til småbørn, og hvorfor forældede systemer afholder virksomheder som dem fra at gå videre med at kunne markedsføre til babyer under 12 måneder.
- 5:18– Derfor bør du undgå industrielle frøolier i modermælkserstatning og enhver mad, du tilbyder din baby.
- 8:23– Den meget vigtige grund til, at de besluttede at tilføje palmeolie til deres formel.
- 10:56– Hvorfor de valgte algeolie vs. fiskeolie som hovedkilden tilDHA.
- 13:41- Hvorfor de ikke er i stand til at certificere produktet økologisk, selvom hver ingrediens er enten økologisk eller vildfanget.
- 15:12- Vi diskuterer deres bæredygtige mælkekilde, og hvorfor det var en match made in heaven.
- 20:11– Hvilke systemer har SK på plads for at forebygge mangel og sikre, at du kan blive afhængig af deres produkter.
- 12:58 kl.– De to store forskelle mellem deres formel og de fleste andre produkter på markedet
Interview
Fuld udskrift
Osmara ( 00:02 ):
Okay, så velkommen tilbage. Jeg er så glad for at have jer tilbage, for sidste gang talte vi alt om jeres produktserie generelt og jeres poser, men i dag skal vi tale om noget meget vigtigt. I betragtning af, hvad der sker lige nu i dette land, i forhold til denne krise, som vi er i, har forældre virkelig svært ved at få fingrene i formel. Og hvis de får fat i modermælkserstatning, spekulerer de på, om den er forurenet? Er det sikkert? Hvad kan vi gøre for at hjælpe vores babyer? Så jeg er virkelig glad for, at vi her taler om din formel. Og jeg har alle mulige spørgsmål, men jeg vil indlede dette med at sige, at jeg har fodret min baby HIPP europæisk modermælkserstatning, stort set siden hun blev født. Og vi startede din formel for måske en måned siden, og det har været en glidende overgang.
Osmara ( 01:05 ):
Det har været rigtig godt, og jeg er så glad for at kunne give hende noget, som jeg ved ikke har tvivlsomme ingredienser i. Hvilket, selvom HIPP i min forskning var en bedre mulighed end det, der var her i landet. Der var stadig tvivlsomme industrielle frøolier og den slags, som jeg bare ikke var glad for at give hende hele tiden. Så velkommen tilbage. Lad os chatte om alle tings formler. Og jeg gætter på, at den første ting at tale om, og hvad forældre måske undrer sig over, er, at etiketten siger småbørnsformel, ikke? Så hvad med babyer, der er seks måneder eller endda spædbørn? Hvordan kan vi gribe dette an? Hvornår er det bedste tidspunkt at introducere det til vores børn, især lige nu med, hvad der sker?
Joe ( 01:57 ):
Sådan et godt spørgsmål. Så FDA regulerer modermælkserstatning som et af de mest regulerede produkter, som det burde være. FDA's proces er ret gammel. Den blev designet under Infant Formula Act af 1980 og blev opdateret igen i 1987. Men det er sidste gang, den blev opdateret. Så det er baseret på meget gammel videnskab. De har en masse arkaiske regler, der er fulde af bureaukrati, hvilket gør det meget svært at få en modermælkserstatning certificeret. Så mange virksomheder som os frigiver en modermælkserstatning, og de kalder den en modermælkserstatning til småbørn, som er tilladt at markedsføre til babyer 12 måneder op. Du må sige, at det er for 12 måneder op. Så vi er ikke certificeret som modermælkserstatning endnu. Så vi må kalde det småbørn, må kun anbefale det i 12 måneder op. Du kan rådføre dig med en læge og finde ud af, hvad der er bedst for din baby. Hvad vi kan sige er, at vi formulerede det til at være en modermælkserstatning, så vi baserede det på ernæringsbehovet hos babyer på fire til seks måneder gamle.
sindsro ( 03:00 ):
Fordi det er, det er typisk, når en mor kan gå tilbage på arbejde, og rækkevidden, når mange mødre, der fravænner det, ofte er omkring den tidsramme.
Joe ( 03:08 ):
Vi har matchet modermælk så tæt som muligt. Faktisk ligner det mere modermælk end nogen anden formel, der nogensinde er skabt. Vores forskere læser over 200 undersøgelser af modermælk på verdensplan. De evaluerede hundredvis af ingredienser for at matche ernæringsprofilen af modermælk så tæt som muligt. Så det er en af grundene til, at vores formel har så mange unikke ingredienser, fordi vi startede fra bunden med det rigtige grundlag for modermælk. De mest næringstætte ingredienser og sæt det sammen i vores A2 græsfodret sødmælksformel. Så det er klassificeret som småbørn. Så det er lidt forvirrende for forældre, du ved, men hvis du laver din forskning, opfylder vi de 29 næringsstoffer, der kræves af FDA. Alle vores ingredienser har en form for bevis globalt for, at de er sikre for spædbørn. Så det er den europæiske standard. Hvis vi var i Europa, siger Europa, er dine ingredienser anerkendt som sikre? Opfylder du vores ernæringsprofil? I så fald bliver du en modermælkserstatning. I USA er det de første to trin, men så skal du gennemføre undersøgelser af spædbørnsfodring, der tager tre år og mange millioner dollars at gennemføre. Og det er den fase, vi ikke har afsluttet endnu. Og vi går faktisk ind for at blive fjernet som en adgangsbarriere, der har forårsaget denne formelkrise
Osmara ( 04:26 ):
Enig hundrede procent. Så dybest set formulerede du formelen med spædbørn i tankerne, hvilket betyder, at ernæringsprofilen er der, men bureaukrati forhindrer dig i at markedsføre den som sådan. Så vi talte om dette i den sidste chat, hvad forældre kan gøre, hvad I kan gøre derude, er at tage formlen eller ernæringsetiketten, alle oplysningerne, tale med din børnelæge og sige, se, det er det, jeg vil give min baby. Er det i orden? Disse er ingredienserne. Hvad synes du? Og tag en samtale med din børnelæge og se, hvad de siger.
Joe ( 05:06 ):
Vi har en one-pager, som vi kan sende dig, som du kan bringe til din børnelæge, der skitserer alle oplysningerne, og hvordan den kan sammenlignes med andre formler og modermælk og så videre. Så kontakt os gerne, så kan vi sende dig den one-pager.
Osmara ( 05:18 ):
Jeg elsker det. Jeg elsker det. Okay. Serenity kids, din hjemmeside, serenity kids.com. Perfekt. Jeg har, emballagen her. Lad os tale om det. Så den er lavet med min favorit, ingen majssirup, ingen raffineret, ingen ris eller majssirup, ingen gluten og ingen industrielle frøolier. Lad os tale lidt om, hvad er industrielle frøolier, og hvorfor vil vi ikke have dem i vores babys modermælkserstatning?
sindsro ( 05:45 ):
Ja. Så industrielle frø har en lang historie, og de er dybest set industrielle affaldsprodukter. Meget af tiden er det ting, der kommer fra fødevareforarbejdning, og visse afgrøder dyrkes til industrielle frøolier. De er meget raffinerede, blegede og deodoriserede. De har alle slags kemikalier i dem, opløsningsmidler og alle mulige ting for at gøre dem lettere væsker, for at gøre dem mere holdbare. Så de kan holde årevis og årevis på hylden uden at blive dårlige, mens de rent faktisk er ved at blive harske, de lugter bare ikke harskt, fordi de er deodoriseret. Så de er fulde af bare dårlige fedtstoffer, ikke? Transfedtsyrer er dårligt fedt. De er ikke fulde af det, men de er ikke et supersundt fedt, og de er stærkt inflammatoriske i kroppen. Men jeg har lært, siden jeg er begyndt at lave formel, at de er virkelig nemme at bruge til fabrikker. Så vores fedtstoffer, som jeg er mest stolt af, ærligt talt, i vores formel, bruger vi otte forskellige kilder til fedtstoffer, og mange af dem er faste, halvfaste, klæbrige, øhm, sådan set gør de' t komme i disse gigantiske tusinde pund kasser, der er med denne lille vakuum ting.
sindsro ( 06:58 ):
De skal smeltes, ellers skal de graves ud med en stor spatel. De er lidt sværere at arbejde med. Og det er det, der hjælper dem til at være mere nærende. Og det har også fået dem til at blive dyrere. Så vores formel er den bedste formel på planeten fra alle dem, jeg har set hidtil, og fedtstofferne og ikke at have de industrielle frøolier og have alle disse, dette brede udvalg af fedtsyrer, for selvfølgelig har modermælk en enorm bred vifte af forskellige typer fedtstoffer, fedtsyrer, masser af mættet fedt. Industrielle havolier har bare ikke den ernæring.
Osmara ( 07:37 ):
Det er fantastisk. Og så mange forældre ved måske ikke, hvad lad os give eksempler på, hvad der er industrielle frøolier? Hvad kan de genkende i en næringsdeklaration?
sindsro ( 07:46 ):
Det ville være rapsolie. Det ville være tidselolie, solsikkeolie, rapsolie og vindruekerner. Der er en lang, lang liste af dem. Gå Google, industrielle frøolier, og de er der alle sammen. De fleste af dem har ordet frø i sig.
Joe ( 08:04 ):
Det er nemmere at sige, hvad der ikke er. Der er færre olier, der ikke er. Så disse olier er kokosolie, olivenolie, avocadoolie, algeolie og så alt animalsk fedt som smør, ghee, kyllingefedt, andefedt...
sindsro ( 08:20 ):
Vi bruger kokossmør.
Osmara ( 08:23 ):
Så jeg kigger på dine ingredienser her, og du har fået valleprotein, ekstra jomfru olivenolie, kokosolie, palmeolie og kakaosmør. Øh, og så har du algeolie, der er til DHA, ikke? Jeg havde et spørgsmål om det om et øjeblik, men nu er vi på olier. Jeg tror, der er en stor ting lige nu om palmeolie og bæredygtighed. Hvad kan du sige om den rolle, palmeolie spiller i dit produkt?
sindsro ( 09:03 ):
Vi tænkte længe over palmeolie, som vi gjorde med mange af ingredienserne herinde. Og dybest set, hver gang vi fik, stødte vi op mod en beslutning, et svært valg, som palmeolievalget, inkluderer vi det eller gør vi ikke? Vi gik tilbage til, hvad der er bedst for babyer. Og palmitinsyre er den mest udbredte fedtsyre i modermælk. Og palmeolie er en af de bedste kilder til palmitinsyre uden for industrielle frøolier. Så vi måtte vælge, om vi ville finde den palmitinsyre i palmeolien, eller ville vi bruge en industriel frøolie til det? Nu ved du og jeg, at vi var anti-industrielle frøolier. Vi gik med palmeolie, men det er bæredygtigt fremskaffet. Certificeret bæredygtigt fremskaffet. Og det var virkelig vigtigt for os som forældre og som venner.
sindsro ( 09:53 ):
Og der er et meget lille beløb. Procentdelen af palmeolie. Der er, efter min mening, også en myte derude om, at palmeolieperioden er dårlig for babyer. Og bør ikke sættes i formel på grund af den måde, den fordøjes på. Disse undersøgelser blev lavet tilbage i fyrrerne, halvtredserne og tresserne. Og de blev lavet på formler, der faktisk havde en meget høj procentdel af palmeolie. Ligesom 60% af fedtet var palmeolie. Og der har altså ikke rigtig været undersøgelser siden da, der viser mindre mængder. Men da du er mor til et barn, der spiser vores produkt, har du ikke haft bivirkninger. Og vi har en masse virkelig positive vidnesbyrd, og vi får, jeg mener, vi, ikke alle, der køber vores produkt eller fortæller os, hvor fantastisk det er, efterlader en faktisk anmeldelse. Vi får mange e-mails, en masse kommentarer om babys fordøjelse og ting som, 'åh, det gik ikke så godt med denne anden formel. Og nu har mine børn store afføringer,' jeg mener, det er gode nyheder.
Osmara ( 10:56 ):
Ja det er. Det er gode nyheder. Og for at opsummere vælger de store formelproducenter at bruge en masse industrielle frøolier, fordi det, som du sagde, er omkostningseffektivt. Fra et forretningsmæssigt synspunkt. Og det er meget nemmere at blande med alle de andre ingredienser.. Så det faktum, at dine fedtkilder kræver mere forarbejdning, er faktisk et godt tegn, fordi det viser, at det ikke er så denatureret. Det er i sin mere hele form kontra at blive strippet og bearbejdet. Og igen, hvad vi sagde om, at de industrielle frøolier er inflammatoriske. Hvis en baby får, du ved, uanset hvor mange ounces om dagen af det hver eneste dag, kan det også være en anden grund til, at de måske oplever en form for fordøjelsesforstyrrelser, og forældrene måske ikke engang ved det. Så vi har supersunde fedtkilder, og DHA er super vigtigt for babyers nervesystem og deres hjerne i udvikling.Det, jeg har undret mig over, var, hvad der lå bag valget om at gå efter algeolie kontra fiskeolie? Hvad førte dig til det?
sindsro ( 12:15 kl. ):
Ja, vi faktisk, en af de formler, som jeg havde givet Bella, da hun var baby, var Sammys mælk, og de brugte fiskeolie. Og så planlagde jeg på en måde at bruge fiskeolie, eller det var i baghovedet, fordi jeg vidste, at jeg ville have en god kilde til DHA. Men Dr. Sarah Valentine, som var vores videnskabsmand bag dette projekt, hun sagde, 'ved du hvad, grunden til, at de fisk har den store DHA i deres kroppe, er, at de spiser algerne.' Det kommer fra alger generelt. Og jeg vidste også som mor til et lille barn, der havde drukket fiskeolieberiget formel, at det ikke lugter så godt.
sindsro ( 12:58 ):
Så vi besluttede, at vi skulle bruge fiskeolie, medmindre vi kunne finde en rigtig god kilde til algeolie. Og mand, det gjorde vi bestemt. Vi fandt vild algeolie fra Canadas kyst, som er super duper ren. Og vi skulle arbejde sammen med fabrikken. De havde aldrig brugt algeolie før, som du kan forestille dig. Så vi arbejdede det ind, hvor de ligesom tilføjer det i et af de senere trin i processen, så det ikke bliver kogt for meget, så duften og smagen forbliver ret mild i selve formlen.
Joe ( 13:41 ):
Og den vilde algeolie er også en af de ting, der afholdt os fra at være fuldt certificeret økologisk. Du kan ikke få USDA økologisk certificering på noget, der er vildt. De certificerer kun produkter, der er dyrket, så de kan kontrollere inputtet. Så du ved, det samme for vores, vores vilde laks. Vi har fået et lakseprodukt i vores babymadlinje, som heller ikke kan certificeres økologisk, fordi det er vildt. Og så igen, det var et sted, hvor, ja, bruger vi en DHA af mindre kvalitet og får denne certificerede økologiske? Eller går vi efter, hvad der er sundest for babyer og giver afkald på den certificering. Vi besluttede at gøre det og fortælle historien, og du ved, alle produkterne er økologiske. De er bare ikke certificerede, fordi alle du kan certificerede alger, kan du ikke certificere vilde, fordi de ikke har fundet ud af, hvordan man gør det.
Osmara ( 14:24 ):
Ja. Nå, tak fordi du tog det op. For det var noget, jeg ville spørge om. Så ja. Jeg har bemærket, at alt derinde på ingredienserne er økologisk, men det er ikke certificeret økologisk. Så jeg gætter på, at dette er en lektion for mig selv og for andre forældre. Nogle gange kan jeg forsøge at være lidt for nærsynet i betydningen ligesom, alt skal være certificeret økologisk. Men så er der så mange andre faktorer, som vi ikke ser. Og det tænker du ikke over. Og tak fordi du vejede, du ved, hvilken retning du ville gå. Nogle gange er den beslutning, der er god for bundlinjen eller for virksomheden, ikke nødvendigvis i harmoni med, hvad der er godt for slutforbrugeren. Og jeg ved, at din mission er babyer først og fremmest.
Osmara ( 15:12 ):
Tak for det, for vi har brug for flere af jer. Vi har brug for flere virksomheder som denne på markedet.Så lad os tale om din A2 mælkekildeog vi kan godt lide nørder på A2 versus A1 og alt det der. Men det, jeg virkelig ville dele med forældrene, der så dette, er, at du samarbejdede med en virkelig cool farm i USA. De praktiserer regenerativt landbrug. Og hvis I ikke kender til regenerativt landbrug, som er en anden del af jeres mission, sålyt til det andet interviewdet gjorde vi, og Joe går dybt i detaljer i det. Men lad os tale lidt om det. Kvaliteten af din faktiske mælk og hvorfor den måske er overlegen i forhold til de fleste ting derude lige nu.
Joe ( 16:01 ):
Så Alexander Family Farm var en af nøglerne til dette produkt (formlen). Vi vidste, at det ville være mælk. En eller anden form for mælk er basen, uanset om det er geder eller komælk. Og vi ønskede, at det skulle være mælk af den bedst mulige kvalitet. Og især ønskede vi at have A2, beta-kasein-proteinet, som vi vil tale om om et øjeblik. Så vi var sikre på, at vi var i stand til at finde ud af, at det havde den rigtige kvalitet, den rigtige sourcing, de mængder, vi ville have brug for, og de kvalitetsstandarder, som formlen kræver. Og det hele gik i opfyldelse med Alexander Family Farm, denne smukke seks-generations familiegård i den nordlige spids af Californien. Smuk, smuk gård, langvarig regenerativ gård.
Joe ( 16:52 ):
De var den første gård i Amerika, der blev anerkendt af Savory Institute som regenerativ. Så de har gjort dette i 20 år, før regenerativ overhovedet var et udtryk, de har regenereret deres jord med den måde, de opdrætter deres køer på. De har en multi-arts tilgang med malkekøer, kødkøer, kyllinger og nogle afgrøder, og de roterer alt. Og det er en hel smuk plan, hvor de forvalter jorden på en måde, der er fornyende. De øger deres jordbund og mikrobielle vækst. De reducerer afstrømningen, de binder kulstof. Og kvaliteten af mælken er så høj. Vi testede den for ernæring og fandt ud af, at vi ikke behøvede at tilføje så mange andre vitaminer, fordi den allerede var så god, og den smag og lugt, du hentydede til, kommer meget fra den mælk, fordi det er dyr, der fodres med græs. .
Joe ( 17:45 ):
De lever den livsstil, naturen er beregnet til dem. De er i flokke på græs på virkelig veldrevet jord og producerer denne virkelig utrolige A2 sødmælk. Og du ved, vi brugte sødmælk, de fleste andre modermælkserstatninger, næsten alle andre modermælkserstatninger bruger skummetmælk. De tager fedtfri mælk, som er billigere og nemmere at få. Og så tilføjer de fedtet igen med disse industrielle frø. Så vi holdt alt mælkefedtet derinde. Som havde en masse rå, grundlæggende ernæring i sig. Og så supplerede vi med det andet fedt, som vi sagde, men vi gik derud med denne virkelig fantastiske video på vores hjemmeside om historien om gården og, og hvordan man kommer til,
Osmara ( 18:24 ):
Ja, jeg så. Fantastisk video.
Joe ( 18:29 ):
Hele vores team, hele tiden vi var der, var de som, de er virkelig gode.
sindsro ( 18:32 ):
Jeg kan huske, første gang jeg talte med hende, det var mig og Joe og Stephanie og Blake, og vi var på et zoom-opkald. COVID var lige startet. Så ligesom, vi prøvede at finde ud af, hvordan man bruger zoom. Og på et tidspunkt græd Stephanie og jeg begge, fordi vi var så glade for, at vi fandt hinanden, fordi de havde ønsket at hjælpe med at lave en bedre formel og finde ud af, hvordan man gjorde det, fordi de vidste, at de fleste formel var junky, ikke . Fuld af junky ingredienser, men det var bare ikke deres ting. De er mælkebønder. Og så havde hun hørt os på en podcast år før, og så nåede vi ud, og det var sådan her, dette smukke, magiske forhold, hvor begge vores hjerter virkelig blev tilfredse ved at lave noget, som vi ved, hvordan man laver rigtig, rigtig godt , der bare løfter sundheden for babyer overalt.
Osmara ( 19.20 ):
Åh, jeg elsker det. Jeg elsker det. Jeg nævnte dette, før vi startede, interviewet, men du ved, vi er lige skiftet fra HIPP til jer. Og den ene ting, som jeg lagde mærke til, da jeg åbnede dåsen, er, hvor frisk den dufter sammenlignet med HIPP. Og jeg tror, det går tilbage til det, du sagde lige nu, Joe, om kvaliteten af mælken. Men jeg tror også, det er vigtigt for forældre at forstå processen med at lave modermælkserstatning. At de starter med skummetmælken, fjerner fedtet og tilsætter derefter de industrielle frøolier. Så lugtforskellen var bare mand. Jeg var nødt til at sige til min mand: 'Aske, kom herover. Du skal lugte det her.'
Osmara ( 20:11 ):
Det er som nat og dag. Lad os se, jeg tror, vi har talt om alle de vigtigste ingredienser. Jeg mener, hvilken fantastisk profil. Fantastiske ingredienser, organiske pålidelige kilder, clean label, project purity award, um, som hvis du vil vide mere om clean label-projektet,det talte vi også om i vores sidste chat. Jeg gætter på, at mit spørgsmål er, som en mor og som en i branchen med at støtte mødre, idet de er de bedste mødre, de kan være, jeg er virkelig spændt på, at du bringer dette til markedet på et tidspunkt som dette lige nu, hvor alle tumler bare. Forsyningskædeproblemer førte til denne perfekte storm af en katastrofe. Så mit spørgsmål er, har I systemer på plads til at forhindre, at det sker med jer, med jeres formel, og for at sikre, at de familier, der betjenes af jeres produkter, kan stole på, at vi vil være i stand til at finde jeres produkter til på lang sigt?
sindsro ( 21:29 ):
Ja. Så det var en stor bekymring for mig. Faktisk, da vi begyndte at sælge denne formel, havde jeg et stort møde med alle. Jeg mente, okay gutter, vi kan løbe tør for oksekødsposer nu og da. Vi kan løbe tør for sug i ny og næ. Det kan vi under ingen omstændigheder løbe tør for. Det er en babys eneste mad. Det eneste, de spiser for mange af babyerne. Så det er ikke en mulighed. Hvad skal vi gøre for at opretholde vores forsyning? Og det har ikke været nemt. Vores salg er til taget, ikke? Det er svært at få tid på en produktionslinje, men jeg vil fortælle dig, vores fabrik ligger i Ohio. Og det er uden tvivl den reneste fabrik, jeg nogensinde har været på i mit liv. Du kunne spise fra gulvet, der, bogstaveligt talt spise fra gulvet.
sindsro ( 22:16 ):
De har et skoopsamlingsprogram, hvor du ikke engang kan tage dine sko udenfor fabrikken. Som om de kun bliver slidt derinde. Og det er den, den er super duper ren. Det er helt nyt. Det er et to-tre år gammelt anlæg. Så det er state of the art. Det er den bedste i landet. Og de arbejder virkelig hårdt på at tage. De er allerede rigtig gode med kvalitetskontrol og øger dem endnu mere i betragtning af alle nyhederne. De har studeret hvert eneste problem, der sker på andre fabrikker. De sørger for, at de øger deres kvalitetsprotokol, at de ikke har det problem i første omgang. De har bedre afløb. De har bedre luftudsugningssystemer og luftstrømssystemer. De har bare, de har ligesom bedre alt. Så selve vores fabrik er fantastisk ren, og jeg føler mig virkelig, virkelig stærkt, og jeg er forpligtet til god kvalitet.
sindsro ( 23:05 ):
Og jeg ved, at de kan hjælpe os med at opnå det. Fra et forsyningskædeperspektiv. Det har ikke været nemt. Vi har fået alle disse nye kunder, ikke? Så vi har gjort et rigtig godt stykke arbejde med at opretholde vores forsyning, og for de nye kunder forsøger vi at få så mange af dem ombord så hurtigt som muligt. Vi har ændret vores onlinesalg til kun at være abonnement for de babyer, som det er, deres eneste mad, ikke sandt. Vi ønsker først og fremmest at beskytte disse kunder. Så vi sælger mest online for abonnenter i øjeblikket, vi arbejder på at udvide det til at være engangs her og der.
Joe ( 23.40. ):
Beskyt vores abonnenter først for formel og virkelig alle vores produkter. Som når vi har mangel, tilbageholder vi et vist beløb for vores abonnenter, fordi vi ved, at det er dem, der er mest dedikerede. De, du ved, er åbenbart afhængige af produktet. Så selv med de mangler, som vi har oplevet med den øgede vækst, er vi stadig aldrig gået ud af lager for vores abonnenter på formelproduktet. Og vi er faktisk også tilbage på lager for ikke-abonnenter nu. Så du kan stadig gå, og du kan købe.
Osmara ( 12:09 kl. ):
Det er virkelig fantastisk. For jeg ved, at nogle af de andre nye spillere på markedet har måttet stoppe med at acceptere nye abonnementer.
Joe ( 12:20. ):
Ja. Vi holdt aldrig op med at acceptere. Vi tilbageholdt nok til, at folk kunne slutte sig til nye. Nu kan du også købe én gang ud over et abonnement. Men hvis du er bekymret for manglen, kan du sikre dig, at du beholder det ved at være en af vores abonnenter. Og så får du virkelig også den bedste pris. Det er den største rabat.
sindsro ( 12:37 kl. ):
Og så sælger vi også i detailhandlen. Så Whole Foods og Sprouts er to af vores store kunder. For mødre, der måske bruger dette som et supplement, som bare er nu og da, ret. Det er et nemt sted at tage hen.
Osmara ( 12:49 kl. ):
Ja. Fantastisk. Er der andet, du gerne vil have, at mødrene og fædrene skal vide?
Joe ( 12:58 kl. ):
To andre store forskelle i vores formel. En af dem var folinsyre. Også de europæiske mærker bruger alle stadig folinsyre, syntetisk folinsyre. Vil du tale om det?
sindsro ( 25:10 ):
Så du ved, jeg kan blive super nørdet her, men jeg vil ikke lade alle falde i søvn med at tale om epigenetik og genetik, men folk, der har, eller måske ikke, har hørt om den genetiske MTHFR-mutation, som en stor del af vores befolkning i USA har 40 %. Det gør det svært for leveren at behandle umethylerede B-vitaminer. Så syntetisk folinsyre er et af de umethylerede B-vitaminer. Jeg har en af mutationerne. Joe har en af mutationerne. Så vores datter har sandsynligvis en. Og jeg ville sikre mig, at vi ikke havde nogen syntetisk folinsyre derinde. Så vi køber folat, som er 20 gange prisen for syntetisk folinsyre. Vores forsyningskædedirektør sagde: 'Er du sikker på, du vil have mig til at købe det her? Som om jeg måske skal sende den med pansret køretøj.'
sindsro ( 26:01 ):
Jeg er ikke sikker på, hvordan dette kommer til at fungere. Har vi overhovedet råd til det? Højre. Men det var virkelig vigtigt for mig. Så vi brugte folat og vi brugte methylcobalamin til den anden af de andre B-vitaminer. Det er den methylerede version. Fordi jeg vidste, at så mange babyer ville spise det. Og at behandling af disse vitaminer er, at det faktisk kan, hvis du har MTHFR-mutationen, kan det faktisk være skadeligt. Og alt det folinsyre har, det kan bygge op i din lever og i dit system og være giftigt over tid. Så det er noget, der virkelig skræmte mig. Og jeg vidste, at jeg var forpligtet til det. Og også så mange naturlige former for vitaminer som vi kunne, du ved, der er nogle syntetiske former derinde, fordi nogle af de naturlige bare ikke er stabile ved stuetemperatur eller ikke kan behandles gennem forarbejdningen eller den slags ting. Hvor vi kunne, brugte vi den naturlige form, de fleste naturlige former af vitaminerne. Og det er noget, som jeg på lang sigt gerne vil blive endnu bedre til og hjælpe med at opbygge forsyningskæder til bedre kilder til disse vitaminer.
sindsro ( 27:08 ):
Åh, vi har også fibre i vores, hvilket ikke alle gør, og det er ikke mange fibre, vel. Det vil ikke gøre dit barn gassy, men det er lige nok fibre til at fodre deres lille tarmflora. Tarmmikrobiomet, det er så vigtig en ting. Så vi bruger præbiotika, vi bruger jordskok og nogle af de saccharider, der virkelig hjælper med at opbygge et fantastisk mikrobiom.
gerber puster arsenik
Joe ( 27:29 ):
Det er noget modermælk har, som de fleste modermælkserstatninger glemmer at tilføje. De siger, de er som modermælk, men så udelader de dette vigtige makronæringsstof. Så vi er en af de få, der også har det.
Osmara ( 27:39 ):
Rigtigt. Så når babyer drikker denne formel, fodrer de deres gode tarmfejl og holder tingene i topform der med deres mikrobiom. Jeg tror, vi talte om det sidste gang, men jeg er vild med tarmsundhed på grund af mine egne tarmsundhedsproblemer. Så denne lille pige, min datter elsker surkål. Ja. Så de kan finde dig, hvis du vil abonnere på formlen, så gør det direkte fra webstedet. Hvis du bare vil prøve det, gå til Whole Foods. Og hvad var så den anden spirer? Du sagde Amazon...
Joe ( 28:18 ):
Spirer, Wegmans, Fred Meyer. Vi er ved at lancere i HEB.
Osmara ( 28:21 ):
De store. Trives markedet?
Joe ( 28:24 ):
Ja. Thrive Market ja. Og så Amazon og vores hjemmeside, myserenitykids.com.
Osmara ( 28:32 ):
Fantastisk. Okay. Jamen, held og lykke til jer med alt det her, og bare tak så meget for omsorgen, og I ved, I er forældre, og I er også virksomhedsejere, men mange tak for at bekymre jer om kvaliteten og slutresultater med alt, hvad I producerer.
Joe (28:51):
Jo da. Så glad for at vi kan fodre din baby.
sindsro (28:53):
Højre? Gør mit hjerte glad.
Osmara (28:55):
Perfekt. Nå, tak fordi I var med i dag, og lad os se, vi fanger jer næste gang. Næste gang I har et nyt produkt ude. Jeg vil gerne teste det og prøve det.
Del Med Dine Venner: